Select Page
SERVICII

Terapii

TERAPIE CU MICROUNDE | TERAPIE CU LASER | MAGNETOTERAPIE | TERAPIE CU ULTRASUNETE | TERAPIE CU SHOCKWAVE | TERAPIE CU TECAR | CURENT GALVANIC

Cada Galvanica

Terapie Laser

Terapie Tecar

Tehnologie Anti-Gravity

Terapie Cu Microunde

Placa Vibranta

Laser De Mare Putere

Crioterapie

Magnetoterapie

TERAPIA CU MICROUNDE

Terapia este aplicată cu succes în tratamentul complex al unor astfel de boli:
• periartrita periferică;
• boli ale nervilor în afara perioadei de exacerbare (nevralgie, nevrită, neuropatie);

• bursită;
• ruperea ligamentelor articulațiilor;
• osteoartrita;
• tendovaginitah;
• Hidradenitis;
• dureri de spate;
• bronșita cronică și alte boli pulmonare cronice nespecifice;

• cistita si pielonefrita;
• salpingită, adnexită;
• iridotsiklitate, iriți, conjunctivită;
• prostatita;
• stomatită și gingivită;
• sinuitele (sinuzită, frontală, etmoidită).
• furuncle și carbuncles;

TERAPIA CU LASER

Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation , pe scurt LASER-ul reprezinta o amplificare a luminii de catre emisia stimulata de radiatii.
Lumina laser în spectru jos are proprietăţi fizice pe care lumina obişnuită nu le are.

Aceasta este cheia explicaţiei de ce razele laser sunt atât de eficiente în vindecare în comparaţiei cu alte tipuri de lumină.
Desi durata este de cateva minute , efectul se simte chiar de la primele sedinte.
Indicaţii pentru laser :
– Efect antialgic
– Creşterea locală a circulaţiei sangvine

– Înlăturarea durerilor minore şi a anchilozărilor locale ale muşchilor şi articulaţiilor.
– Relaxarea musculară.
– Înlăturarea spasmelor musculare.
– Accelerarea regenerării nervilor, a creşterii osoase şi a reparării ligamentelor.
– Vindecarea rănilor.

MAGNETOTERAPIA

Magnetoterapia este un tratament natural si usor de suportat de organism. Aceasta terapie se bazeaza pe actionarea directa asupra tesuturilor a unui camp magnetic pulsatil (CMP). Este cunoscut faptul ca acest CMP lucreaza la nivelul celulelor, activand producerea enzimelor, transferul metabolic si avand un rol important in functionarea membranei celulare.

Campul magnetic are urmatoarele actiuni asupra organismului:

1. Vasodilateaza
2. Actiune analgezica
3.Actiune anti-inflamatoare
4. Actiune spasmolitica (suprimand starea spasmodica)
5. Accelereaza cicatrizarea ranilor si vindecarea organismului

Principalele afectiuni in care se intrebuinteaza cu succes magnetii sunt:
– dureri de cap, migrene
– dureri ale articulatiilor
– dureri menstruale
– accidente sportive, fracturi
– insomnii
– probleme cu circulatia sangelui
– probleme cu digestia/lipsa poftei de mancare
– stress, oboseala, surmenaj, solicitari psihice si fizice

TERAPIA CU ULTRASUNETE

Tratamentul cu ultrasunete constă într-un micromasaj la nivelul ţesuturilor, asigurând penetrarea substanţelor antiinflamatorii în profunzime, in functie de doza poate sa faca o incalzire a tesuturilor tratate.

Efectele ultrasunetului:
• Vasodilatator;
• Analgetic;
• Decontracturant;
• Efect central;
• Efect fibrinolitic;
• Scădere spasmului muscular;
• Creştere elasticităţii tesuturilor rigide, scleroase;
• Biotrofic: susţinut şi de efectele resorbtiv antiinflamator.

Indicaţii:
• Boli reumatismale: scăderea durerii şi îmbunătăţirea funcţional prin creşterea mobilităţii structurilor, creşterea elasticităţii structurilor, scăderea spasmului muscular şi a contracturii (artroze, spondiloartroze, sindroame miofasciale, poliartrita reumatoida, colagenoze, boala Dupuytrenne, periartrita scapulohumerala, etc);
• Sechele postraumatice: fracture, asigura resorbţia hematoamelor, stimulează formarea calusului, combate fenomenele de distrofie simpatică reflexă secundar postraumatică;

• Boli de piele: pentru subţierea, înmuierea suprafetei, scăderea senzaţiei de prurit şi retractile, scăderea senzaţiei de tensiune;
• Boli ginecologice: anexite, endometrite, metrite, parametrite cornice, mastoză fibrochistică cronică, repermeabilizarea trompei uterine (sterilitate), parametropatia spastic;
• Boli interne – terapie reflexă viscerală, astmul bronşic, ulcerul gastric sau duodenal;
• Boli neurologice: sechele post accident vascular cerebral, nevralgii, nevrite, nevralgie post zona zoster.

TERAPIA CU SHOCKWAVE

Este o noua tehnologie care utilizeaza undele de soc pentru tratamentul durerilor cronice ale sistemului musculoscheletal.
Terapia Shockwave are la baza generarea unei energii foarte intense intr-o perioada foarte scurta de timp (10 milisec), unda de soc strabatand astfel tesuturile cu o viteza mai mare decat viteza sunetului.

Beneficiile terapiei cu shockwave:
• elimina durerea
• favorizeaza vindecarea
• creste circulatia locala imbunatatind astfel metabolismul tisular
• creste productia de colagen
• relaxeaza musculatura
• dizolva fibroblastii calcifiati

Terapia durerii trateaza urmatoarele afectiuni:
– durerile de genunchi (inflamatiile tendonului rotulian si cvadricipital), de sold, de umar, de cot si de spate (puncte musculare dureroase la nivelul musculaturii paravertebrale),
– durerile la nivelul tendonului achilean, fracturile de stres, necroza avasculara, intarzierile sau lipsa de consolidare osoasa, leziunile tegumentare cronice (ulcere varicoase).

TERAPIA CU TECAR

TECAR (Transfer Energetic Capacitiv si Rezistiv) este sursa unei noi energii biocompatibile.
Terapia TECAR este unul dintre cele mai moderne tratamente folosite cu succes la ora actual. Este o forma revolutionara de fizioterapie folosita preponderent de kinetoterapeuti, osteopati si medicina sportiva datorita efectelor rapide si de durata.Poate fi folosita atat in cadrul sedintelor de masaj dar si in timpul miscarilor active si nu presupune imobilizarea pacientului pe perioada de aplicare precum alte forme de fizioterapie.
TECAR poate fi operat in doua moduri: rezistiv sau capacitiv, prin utilizarea de electrozi izolati, de diverse dimensiuni, si a electrodului neutru care are rol de inchidere a circuitului.
In modul capacitiv, efectul este concentrat sub suprafata electrodului.

INDICAȚIILE TERAPIEI TECAR
Problemelor musculare, ligamentare si tendinoase
• Contracturi,
• Rupturi,
• Contuzii,
• Intinderi musculare,
• Entezite,
• Miozite.
Patologiei coloanei vertebrale
• Lumbago,
• Dureri lombare,
• Dureri interscapulare,
• Torticolis,
• Discopatii,
• Cervicalgii,
• Sacroileita,
• Nevralgie Arnold,
• Probleme ale articulatiei temporo-mandibulare.

Patologiei articulatiilor mari:
• Tendinopatiile umarului,
• Capsulita retractila,
• Umarul blocat,
• Bursite,
• Epicondilita,
• Tenis elbow,
• Epitrohleita,
• Sindom de canal carpian,
• Coxartroza,
• Proteza totala de sold,
• Condromalacie de patela,
• Gonartroza,
• Proteza totala de genunchi,
• Reconstructie ligamente incrucisate (cu sau fara suruburi),
• Fasciita plantari,
• Tendinita ahiliana.
Particularitate a acestei forme de curent:
• Poate fi folosita in zonele unde exista implanturi metalice cum ar fi proteze de sold, de genunchi, de umar
• Poate fi folosit in zona cervicala (unde alte forme de fizioterapie sunt interzise) chiar la tratarea problemelor la articulatiile temporomandibulare sau atlanto-occipitale.

CURENTUL GALVANIC

Galvanoterapia constă în folosirea curentului electric în scop curativ, pentru a recupera anumite funcţii pierdute parţial sau de vindecare a ţesuturilor afectate.
Printre efectele terapeutice ale curentului galvanic (continuu), utilizat în electroterapie, se numără şi cel analgezic, vasodilatator şi echilibrant.

Indicatiile galvanoterapiei sunt multiple:

– afectiuni ale sistemului nervos: nevralgii si nevrite de sciatic, plex brahial, trigemen, intercostale, dentare; pareze, paralizii (de membre, faciale)
– afectiuni ale aparatului locomotor: reumatice (mialgii, tendinite, tenosinovite, bursite, epicondilite, periartrite, artroze, artrite cu diverse localizari, poliartrita reumatoida,

spondilita ankilopoietica in perioadele de remisiune) si posttraumatice ( contuzii, entorse, luxatii, fracturi)
– afectiuni ale aparatului cardiovascular: tulburari de circulatie periferica-arteriopatii obliterante(stadii I-II), acrocianoza, boala Raynaud.
– afectiuni dermatologice: acnee, cicatrici cheloide, eczeme